Sunday 10 July 2011

Hari Yang Di Tunggu Bakal Tiba

JENG JENG JENG...haha..
hari pernikahan aku adalah pada 11 Julai 2011..yang akan dilangsungkan di masjid berhadapan POLITEKNIK UNGKU OMAR. mana kawan2 nak bersorak untuk aku moh kite beramai2 yer..mudah2 aku x 'GOYANG' time lafaz akad..hahaha..


FUH!!! macam2 persediaan yg dah dibuat. Macam aku ni prepare dgn mggunakan teknik imbas kembali menghafal balik Rukun2 Islam, rukun iman, doa2...fuh..risaukan aku kunx tok kadi tanya..ak blur xke naya..

Bakal bini aku ada pesan.."abang nanti klo nak kiss dahi tangan tu jgn gelojoh sngt..tangan kanan biar pegang lembut di dagu n tangan kiri di bahu kanan dia..OOOOO..baru ku tahu...klo dia xbgtau..mau nye ak pegang kepala dia je kiss..haha..."

HANTARAN
Untuk pernikahan aku dan dia aku bagi 7 dulang xtermasuk al-quran,cincin,n sireh junjung. DAN dia pula balas dengan 9. Fuh..banyak habis woo untuk hantaran..tp yg diberi itu adalah utk kegunaan kami berdua jugak..hehe..yeah..mcm aku ada plan dgn brg2 hantaran tu..utk bisnes aku nanti..

TQ..yeah tq utk keluarga aku & dia n juga pada kwan2 mak aku yg banyak tolong siapkan barang2 hantaran aku tuh..sedangkan aku xtau cam ne rupa bekas2 hantaran tuh...haha..ok..t ak upload la gambar2 nikah..;)

1 comment:

Cik Aien said...

bestnyer...semoga bahagia hingga akhir hayat k.....