Sunday 22 March 2015

Mac 2015

Dah penghujung bulan Mac... Bulan ni amat pnting utk aku kerana dah tentunya pd 5 Mac hari lahir wanita yang ku cintai... Selamat Hari Lahir sayangku... sebenarnya hari2 adalah hari istimewa untuk aku dan dia..;) Alhamdulillah anak2 membesar dengan baik... Alhamdulillah aku dah smpai di penghujung semester 2 di uitm.. 1 April ni start Final exam. So need to be hard on revision.. Alhamdulillah juga hari ini aku lihat markah carrymark aku CTU memuaskan.. So sepatutnya xda masalah ak nak score subject ni final.. Bulan ni juga agak sesak sebab gaji bulan lepas awal sngt..haha.. nasib baik ada kawan2.. so ting tong2 la g keje.. Alhamdulillah hidup lagi kami.. Alhamdulillah pd kelas 15 Mac lepas motor ak rosak masa pegi kat ulu bernam tank bocor... bila balik rantai putus. Dugaan. Alhamdulillah ada insan mulia yg sudi bantu aku tolak motor smpai jumpa kedai moto yg buka. Dah la hari ahad choi.. Bila balik aku tumpang kwn baik aku dlm kelas. Nasib dia duduk Kampar..so tumpang la aku naik dengan dia. Baru2 ni aku balik kem Pga Ulu Kinta.. So tarikh bersejarah 21 Mac 2015 Sabtu 5.00 Petang, sebabnya pd hari tu ada rebut melanda kem aku. So boleh tahan la dasyatnya.. Itu baru sikit Allah bg kan...dah trketor2 hamba2Nya.. Aku masa tu duduk depan rumah, tengok relaks je mula...sambil melayan COC aku tngok angin kuat tiup bumbung garaj...mula2 xkuat sngt...pastu hujan..so hujan tu datang bersama ribut, ak tngok lagi... Aku tngok kete myvi aku..xkena kot fikir ak.. dah risau sket sbab angin mcm kuat... lepas pd tu aku tngok angin lagi kuat... tambah kilat...bumbung2 terbang habis... so garaj depan umah aku ni terlipat kena kereta aku sket... garaj tengan habis kena tapau dek angin... So kejadian ni paling teruk.. Smpai media pon dtg interview... So kereta membe aku teruk cermin pecah bagai... Kete aku Tanya kedai dlm 550... dugaan....xpe Allah uji sebab nak kita kembali padaNya... Insyaallah.. So tu je.. See u next month... Assalamualaikum



bawah ni kete myvi aku..

No comments: