Wednesday 29 June 2011

Ulangtahun Percintaan Faaz ke 10

Alhamdulillah syukur sangat2...cinta pertama aku adalah cinta terakhir aku...Jodoh sememangnya ketentuanNya..tapi kita sebagai manusia dan hambaNya dah diberikan akal fikiran untuk tentukan yang terbaik untuk diri sendiri. Dan aku yakin keputusan aku untuk terus bersama gadisku adalah yang terbaik untuk diri aku..

Dia adalah cinta sejati aku...sayang abang ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi bersama abang setelah sekian lama. Alhamdulillah tahun ke 9 kita bersama kita bertunang, dan tahun ke 10 kita akan berkahwin. Bukanlah hendak dibangga2kan tapi ini sebagai bukti betapa sucinya cinta kita. bulan Julai 2001- Julai 2011.

Abang harap setelah kita terikat kasih kita, bertambah bahagialah hidup kita berdua. Moga kita dimurahkan rezeki dan dipohon yang sangat2 agar perjalanan hidup kita tepat pada landasanNya. Moga hubungan kita diredhai dan direstuiNya, keluarga dan sahabat2 kita.

Kepada keluarga dan sahabat2 FAAZ terima kasih kepada yang mendoakan perhubungan kami agar terus bahagia, dan kami mohon ampun maaf andai ada yang terluka tanpa kami sedari. Berilah peluang untuk kami terus kuatkan ikatan cinta kurniaan Allah s.w.t di dunia yang sementara ini.


INI dari blog   anugerahchinta.blogspot.com

ANUGERAH CHINTA | 10.OKTOBER.2010

PN.AZIZAH MENYARUNG CINCIN



Today tetiba windu serindu2nya nak flash back kenangan manis..hakhak..
10.Oktober.2010
Tarikh ni tanda aku n en.tunang da ke step kedua..penat asyik step satu je..
Firstly thanx sgt kat en.tunang coz sudi ikat pertunangan ni..
ye la en.tunang muda g..banyak yg belum tercapai tp en.tunang da sanggup nak pikul tanggungjawab baru pas nih..bukan senang lelaki nak tunang n kawin awal2 nih...
Thanx buchuk sayang.. 
Thanx jugak buat family en.tunang sudi terima si paah ni dalam family mereka.
Thanx untuk family aku mama abah yg restu hubungan ni!! I LOVE U!!
Thanx untuk sedara2 yg dtg n plg penting xdtg pon xpe but dorang stil doa dr jauh..how sweet family i hav..love u all..

NANA YG MANGKUK G BALIK AWAL..UHUK2...
MUMMY DADDY..

DETIK2 RASA NAK PARKINSON JE..

LEH TAK KALU NAK MASUK DALAM TEMBOK TUH..MALU!!!
FROM AZAD TO FARAH










FROM FARA TO AZAD
 Barang2 hantaran ni makanan semata2...n aku wat sendiri..haiyak cem xcaya..dengan tergam2 tangan ak..bilik penuh dengan gam tembak..fun n furious rasa..haha..majlis ni penuh kesederhanaan coz ini pon yg aku nak..sume sendirian berhad..dr baju makeup..haha..sep baik bukan aku yg tangkap pic sendiri...punggah..barang2 hantaran ak nih ada maksud..pe dia..jeng2....nampak jeruk dlm balang tak..kehkeh..khas buat bakal bapak mertua yg suke jeruk!! import dari penang.. nampak tak plak coklat yg ak pon xmakan lg smp skunk..khas wat bakal mak mertua yg suke COKLAT!!! gula mcm bentuk uh..wat bebudak chomel uh!!! tp tak tau la sapa yg tibai coklat uh..nyum2...

RED PHITO





Tq sayang..rindu jugak tengok pict2 kita masa bertunang nih..n tq pada Kak Ros sudi ambil gambar2 ni semua..xda dia xda la gambar2 nih..;)

1 comment:

farhana_acimek3 said...

"nana yg mangkuk yg blik awal"...ish2....geleng pale..geleng bahu...